2/10

Tiden går så fort att jag inte hinner använda den till något vettigt. Eller det beror ju på hur man ser på saken, jag har ju hunnit med att plugga till tre prov fast jag skulle nog inte kalla det en vettig syssla. Fysiken gick rätt åt helvete, kemin blev det mvg på och franskaprovet har jag inte fått tillbaka men det känndes helt okej.
Mitt mellanslag är lite sepe så om det blir fel och jag glömmer att ändra så beror det på det..
Bortsett från pluggandet har jag inte gjort så mycket. Jag har tex. inte sprungit något, det kommer alltså bli väldigt jobbigt på konditionstestet i morgon. Var iaf och hämtade mina gympaskor som har legat i Mattias bil sen förra terminen, de stank av doftgran, haha.
Sen har jag givetvis umgåts med Mattias. Jag börjar faktiskt lära mig att skjuta tvspels-terrorister, det är tillochmed roligt.
Ska snart gå och lägga mig trots att kvällen är ung, jag sitter och gäspar väldigt mycket och om jag inte passar mig kanske jag får träningsvärk i käkarna. Kommer om inte annat antagligen ha träningsvärk i låren för jag red idag, hade hoppning och det gick väl okej. Men pållen var inte den piggaste jag stött på direkt så det blev till att jobba ganska mycket.
Det är alltid så svårt att skriva när man inte skrivit på länge. När man skriver ofta kan man ju ta med varenda liten skitdetalj men det skulle bli för mycket och man skulle inte komma ihåg sånt nu.. Men det här får väl duga nu och så får jag ta mig i kragen och skriva lite oftare.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback