6/10

Jag är trött.. som omväxling. HA!
Dagen har gått åt till att gå i skolan och pluggamatte efter det. Tror jag har fått grepp om det mesta men antagligen så går det väl åt helvete i morgon. Har prov då alltså. Ska snart gå och lägga mig så jag blir pigg och glad(knappast) i morgon. 
Igår så åkte Mattias direkt till sin syster för att hjälpa henne och flytta så jag tog och traskade hem i regnet istället. Lyckades tappa min mobil så jag fick gå tillbaka och leta en massa men sen visade det sig att någon vänlig själ hade hittat den och lämmnat in den på Bamses. Tack tack vem det nu var, det är skönt att veta att det finns en del snälla människor trots allt. Hade tänkt plugga men jag orkade inte utan fördrev tiden på annat sätt istället, minns inte hur dock. Juste jag var på Rönninge Gymix med Tove och Lollo, det var kul men väldigt jobbigt och jag har ganska mycket  träningsvärk på konstiga ställen idag. Åkte upp och träffade Mattias en liten stund och sen var det dags att sova och drömma en massa aggressiva drömmar.
Nu är det dags att krypa ner igen och lyssna lite på min hörbok innan jag sommnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback