8/10

Har egentligen inte så mycket att uppdatera sen sist men jag har inget annat för mig så.
Var på yoga med Tove igår kväll. Det är lite mysigt även om en del saker är ganska jobba. Har kommit fram till (okej, jag har vetat det länge) att jag har sveriges klenaste armmuskler. Det är nästan så man borde börja lyfta skrot, alla som känner mig vet att det aldrig kommer bli av. Jag får istället ta och uttnytja mitt gymix-kort flitigt istället.
Fick kålpudding till middag,det var inte gott.
Det är fint väder idag om inte annat. Soligt och mysigt men antagligen svinkallt. Borde skaffa en höst/vinter-jacka. Det börjar bli lite kallt att gå i min jeansjacka.
Nä nu ska jag gå och sminka mig lite och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback