10.15 Saturday night

humhum,idag har jag vart i skolan, som omväxling. På matten så höll dom på att förklara värsta konstiga talet, med en massa "n",det var fett förvirrande. sen på engelskan skulle vi skriva ett brev till läraren och jag kom inte på nått att skriva så det blev skit kort =P. pånaturkunskapen såskulle vi leta fler växter på vår lill ruta x) men vi hittade typ inga alls och dom vi hitta kunde vi inte hitta vad det var =P,sååå onödigt. på bussen hem var det smock fullt så jag fick stå mot framrutan :O.
sen har jag inte gjort så mycket mer,käkat middag och sovit,jag är SJUKT trött. jag kommer fan bli utbränd, jag pallar inte så mycket mer...är det verkligen värt det?? man jobbar allt man kan för att kunna jobba ännu mer sen, jag håller fan på att bli seriös med min "bo i skogen" grej ^^. På söndag ska hästarna in från betet så vi måste snabba oss med att få tag på en.
nu sitter jag och lyssnar på "10.15 Saturday night"-The cure,riktigt skön låt. väntar på att idol ska börja, det är  så kul när dom sjunger as dåligt och tror att dom är bra =P "...and the tap drips,drip drip drip drip.." (8) Fan vad desperat jag känner mig! hakshflhlhglhlg grrrr. jag vill ha choklad!!! och fan vad jag saknar klassen, det var så kul att gå med er <3<3 FANFANFAN!!! Fan vad jag saknar dig din jävel!!tack för blocken!! jlwjrgljwlröjehakp DAMP!!! ska nog gå  och kollapå idol och lugna ner mig nu...hejdå 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vem har blockat dig? har han gjort det? det kommer nog bli bra i din nya klass...kram på dig sötis

2006-08-30 @ 10:08:47
Postat av: Carro

asså skiit i Daan !! han är inget att ha ..jag saknar oxå gamla klassen !! asså ååh älskar er vafaan !! puss sötnoss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback