Ge mig arsenik

idag hade vi ettornasdag på Lida och vi vann =) men jag gjorde typ inget så jag kan nog inte direkt ta åt mig äran =P, men vi får iaf äta för  80 kr (Y). sen när vi skulle hem så hade SL glömt att skicka extra bussen så vi sstog och vänta i ca 1h, fuck SL!! fett jobbigt. men det var ändå ganska trevligt för jag satt och snacka med en snubbe i toves  klass, namn uttalas jack  vet inte om det stavas så. fett schysst snubbe =). sen när jag kom hem så kollade jag påfilm och tog det lugnt innan jag pluggade lite historia. och om ca 30 min börjar idol,hahah det är kuligt, asså folk kan väl inte seriöst tro att dom sjunger bra liksom x). humhum, i går var jag hemma från skolan, det var såååå skönt och jag sov skit mycket och gick runt och var hyber glad hela dagen. hm..kommer inte på nått kul att skriva..hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

woot? vfr va du hemma från skolan? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback