Och ännu en jävla dag..

Jaa...nu har ännu en dag gått. kollade fel på schemat och gick upp 06:15 fast jag började 10,typiskt mig. sen fucka allt upp sig pådatorkunskapen, efter det var hela min dag ett helvete. fick 4 sidorläxa i matte tills i morrn som jag just har gjort färdigt, och sen har jag ca 20 franskaglosor som jag knappt har tittat på...i  morgon skulle konfagänget ses på nrj men jag vet inte om jag pallar,det känns bara helt meningslöst just nu,men men får se hur jag gör. har haft ont i huvudet och mått illa hela dagen men jag får väl skylla mig själv,som med allt annat! vadfan gör jag för fel??!! Gustav(f?),nu skulle  jag behöva dig att snacka med,FANFANFAN!!!! JAG HATAR ER SÅ JÄVLA MYCKET!!!

Nu ska jag välgå och plugga de jävla franska glosorna istället,godnatt


Kommentarer
Postat av: Carro

vilka hatar du ? jag är lite orlolig om dt är mej du hatar ? .. Puss på dig

Postat av: Tove

Du har ju Jakes nummer

2006-08-26 @ 12:17:38
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback