Regndroppar

hej hej. idag har jag...vart i skolan, vi hade historia läxförhör men jag hade pluggat fel sidor så jag kunde inga frågor,fan också! sen hade jagtyp  svenska när man sklle skriva ord som hon sa,det är jobbigt för när man tänker efter så ser alla stavningar konstiga ut =P. sen åkte jag till s-tälje med mamma och köpte almanacka penvässare och sånna saker. så nu har jag kommit hem, kanske ska kolla på ännu en häst i kväll om jag orkar. juste jag har köpt ett paraflax också (Y),det var typ svårt för det var slut överalt,på förekommen anledning kanske =P
jag är fett trött och har ont i huvudet,skiit!! jag vill  ha godis..ska gåoch leta efter lite tror jag,hejdå

Kommentarer
Postat av: Klara

vafan,vad konstigt det blev :S

Postat av: Tove

quewhat? Det heter REGNSPÖ! :P

2006-08-28 @ 20:42:54
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback