I morrn är det lov!!

tjo! jag är helt  jätte trött nu för  jag har pluggat heeela eftermiddagen faktiskt, nästan lite stolt. Jag har skrivit en läslogg, ett skolminne och gjort ett arbete i Powerpoint =). fast jag har egentligen en läslogg till att göra men kanske hinner det i morrn om jag har tur...
igår var det tisdag har jag för mig *-). vi  gjorde istortsett inget alls på lektionerna, ganska  onödigt egentligen. sen när   jag kom hem råkade jag somna men blev väckt och brutalt utkörd till stallet =/. Det snöade  och jag red ut med Sofia, det är gansk trevligt faktiskt. Fast när Prima skulle hoppa  över ett dike snubblade han i landningen och gick ner på knä så jag rammlade av och slog i knät,fast det märkt jag först idag. Prima den idioten fick för sig att skulle springa in i skogen utan mig, sofia och kingen så vi gick nästan vilse när vi letade upp  honom.
idag så hade vi först gympa, och vi lekte nån störd lek med troll :S sen dansade vi typ lite knasiga danser, det var fan kul =). sen hade jag kemi prov som gick åt helvete,men kaaanske G iaf. sen var det lunch, vårrullar som jag alltid trott att jag har hatat men det var faktiskt helt ok =). efter det hade vi engelska och kollade på Chicken run,lite segt och sen franska då vi käkade pepparkakor och läste om julen. och vi hade ingen bild så jag slutade. för en gångs skull så sprang jag till tåget, med niko men bara för det så missade jag det ändå -_-. sen gick jag hem och började plugga. och i morrn är det Jul avslutning!!!!=D=D=D fast vi har lektioner innan och så får vi ingen Lunch!! :@ hallå avslutningen är kl 12.15, jag behöver min lunch!! grrr menmen får väl ta med nåra ton med frukt..ajaj ska väl sova tror jag,godnatt


Kommentarer
Postat av: Tove

vi får väl springa förbi donken å slänga i oss ett par hamburgare x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback