Taste the blame

Hej hej! Igår så träffade jag lite folk ute, vi satt typ och frös, eller jag frös iaf^^. sen drog vi hem till Dan och bastade,det är alltid lika mysigt =) fast min hals fick damp så jag inte kunde andas ett tag =S Så ringde jag Max vid 1 tiden, haha. snackade lte,fast jag hörde typ knappt va han sa så jag satt och sa "VA?" hela tiden,borde kanske skaffa hörapparat eller nått ;). sen  gick jag hem med Patrik och Tove, tove var lat och stannade hos Patrik så jag fick gå själv, det var lite läskigt för jag SÅG en lykstolpe med ansikte!! ='(. Men det snöade!! vääääldigt lite men dock snö =D. det borde snöa mer så jag kan göra snö änglar, det är mysigt. idag så  har jag bakat pepparkakor och papparkashus, ska snart börja dekorera huset, eller det är inget hus utan ett stort ute dass x). sen har Mamma snott en gran så den ska i klä sen också,jag kommer aldrig hinna med läxorna =/, menmen. ska ta och slå in ett paket till madre nu tror jag ,medans hon är i stallet,hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vill me göra snöänglar! När snön kommer gör vi de tsm :D(L)

Postat av: Louise

jag är med på att göra snöänglar!! vare sig ni vill det eller inte mohahaha... va läskigt med lyktstolpen! men där ser du tove du är inte så knäpp:P det är så jobbigt när man inte hör vad folk säger... -.- coolt med utedasset asså hehe puss puss älskar dig!

2006-12-17 @ 16:04:24
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback