Ensamhet

hej hej igen, har lugnat ner mig lite nu och sitter här vid datorn mol alena,hehe. det är typ ingen hemma, alla har stuckigt lagom till jag kommer hem, min vanliga tur.
har inte gjort så mycket på landet. min mamm ahde fest och jag satt och blev mobbad av en massa fulla vuxna,väldigt kul. sen så har jag läst en jävla massa och motat kvigor x).
det är typ inte inne nån alls på msn vafan,eller där kom viktor så nu kan jag mobba honom lite, mohahahahaha!
jahapp....palla...saknar alla mina fina vänner<3<3<3<3<3<3<3 kom till mamma nu =)
godnatt alla människor som läsr detta,med andra ord typ ingen men men sågår det när man är asocial men jag är lika glad för det =)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tjoo varför är det alltid mig du mobbar mobba någon annan t.ex. dan eller patrik eller kanse oskar ! fast du brukar vara ganska snäll mott mig lite ialla fall:D
aja hare bra hoppas du har kul i morn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback