Ett litet léende

Idag har jag vart i s-tälje med mamma och letat lite grejer till konfa lägret,Hittade det mest men de var jobbigt,man blir så trött i fötterna^^. Alla andra är typ på allsång på skansen,  patetiska jävlar =P,nä skojja bara=).
 i går så åkte jag carro patrik och jalle till donken  moraberg, ganska trevligt faktiskt =) sen så gjorde vi inte så mycket utan umgicks mest bara.
När vi skulle sticka hem så fick jag iaf ett litet leende och den där lilla hand grejen =) blev skit glad.
Jag längtar som fan tills Tove gumman kommer hem,och sen ska vi ju på läger =) hoppas det blir kul
hejdå humanoider

Kommentarer
Postat av: Carro

vaddå vilken hand ? :D josse var faktiskt med till Donken oxå x) :P Puss och kraam

Postat av: Klara

oj juste,sorry josse x)

2006-07-19 @ 19:18:04
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback