hemma igen! =)

nu är jag hemma, så jävla skönt men ska åka tillbaka på onsdag igen =(
det har inte hänt så mycket. på midsommar så kom dom som vi var i turkland med. för första gången på..hm..alltid så var jag inte vid stången =O jag var verkligen inte på midsommar humör. sen blev jag helt plötsligt sjuk mitt i natten och fick tillbringa ett antal timmar i en ormbunksbuske (spydde =p). en jävligt sjuk sjukdom (haha) min ögon har typ fuckat så dom varar igen när jag sover och sen började jag blöda näsblod, det är verkligen bland det äckligaste som finns!.
tänkte försöka få tag pånån männska idagjag har saknat alla jätte mycket!! asså mitt mellanslag är helt sepe!! aja pallar inte skriva mer nu hadet skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback