Home sweet home

har just gått upp och käkat frukost. i  går så grillade jag med Tove, Josse, Eva och Jalle. patrik  och dan var också där en stund men dom var tråkiga och drog jätte snabbt men men dom är ändå tråkiga! haha,patrik som inte kan öppna barsäkert *asg*.sen så gick vi och näcka i bergvik mitt i natten, det var as varmt. efter det drog josse och vi andra kolla på film.
i helgen var jag på landet. där gjorde jag inte såmycket utan läste mest "svenska folksagor" x). dom är riktigt trevliga att läsa faktiskt men alla är ganska lika och slutar med att prinsen och prinsessan blir lyckliga i slutet. tänk om livet kunde vara så ocgh man kunde få sin prins...
I måndags dog lilla Inanna,han hade problem med tänderna och kunde knappt äta så det var nog bäst så..saknar och älskar dig min lilla "Nannen fralla"allra finaste "gurksnuff " <3<3
men nu ska jag snart dra och bada med några,vettefan vilka =P. hejdå=)


Kommentarer
Postat av: Tove

haha Patrik Patrik *suck* den där filmen var faktiskt lite rolig x) ha de

Postat av: Louise

"Nannen fralla allra finaste gurksnuff" fy fan va sorgligt!

2006-07-29 @ 13:23:13
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback