köttbullar med lingon

då sitter jag här igen för jag har inget bättre för mig. jag har tråkigt...jag har legat i nåra timmar och funderat utan att komma fram till nått särskilt, väldigt nödvändigt...
jag har just druckigt en kopp salvia te för halsen, det är inte gott med varmt te på sommaren,då har jag ju kommit fram till något iaf (Y). jag sitter och lyssnar på  lite lollo musik, man blir glad av det =)
sen var jag ju och kolla gymnasie grejan och jag kom in på mitt första =) ganska skönt för jag trodde inte att jag skulle det. jag kommer sakna vår kära gamla skola, undra om man kan fåg å om ett år om man ber snällt =p fast det skulle säkert bli tråkigt utan vår underbara klass...
vi har tagigt ut alla kaninerna till landet men jag hälsar ändå på burarna när jag går förbi, ren reflex x) och nu har jag kommit fam till en sak till (!) att köttbullar med lingon verkar väldigt äckligt, rubriken kommer annars från en väldigt bra "låt" som var det första jag lärde mig på fiol för typ ca 10 år sen och jag kan fortfarande spela den :O shit vilken hjärna jag måste ha! nu pallar jag inte skriva mer onödig skit( för tillfället) hejdå

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var roligt att läsa ditt inlägg... du skriver på ett kul sätt. Förut när jag sa att du skulle skaffa blogg så sa du att du inte kunde skriva bla bla men det kan du ju visste! Jajaj det är bra att skaffat en blogg puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback