Minnen...

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket,mest segat och umgåts med mina vänner. I morgon ska jag åka till landet och kommer hem på tisdag och då borde Tove kommit hem igen =) Saknar dig jätte mycket. Då blir nog viktor glad också så han slipper kaninerna x). badade för en stund sen med johan,anna jessica och viktor som inte visste att man kan blåsa i rören på stegen så det sprutar vatten,hehe loltroll.
Nu fick jag en "saknar dig" attack...*suck* varför skulle det bli så här? antagligen mitt fel som allt annat..
Nä nu ska vi inte va sånna för då blir det bara tråkigt. saknar lollo också,hoppas du kommer hem innan jag och tove åker iväg..annars så missar jag dig ju helt på hela sommaren =/.
mm,jag käkar mums mums nu det är fett gott och man blir jätte kladdig x),man borde kladda ner sig oftare det är ju kul ju. som att måla med fingerfärg. jag vill baka rabarberpaj för det är gott,och nu så börjar jag bara flumma mig =)
Puss på pannan <3

Kommentarer
Postat av: Tove

KOM HEM NU! saknar dig så fucking jävla as-mkt. ÄÄLSKAR DIIG!(L)(L) ses på..tisdag? stoooor kram å puss Tove

Postat av: Louise

heheh så rätt du har om att kladda ner sig haha sommaren verkar vara en tid av saknad jobbigt läge...puss och kram!

2006-07-29 @ 13:20:34
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback