Segt

nu är det öhm...morgon? har just käkat frukost, men det fanns bara äcklia mackor.
i går kväll satt jag bara hemma vid datorn. först snackade jag med Eva som just kommit från kräkland men sen så skulle hon sova så jag satt och retades med nåra snubbar jag raggat på luder det var, skit kul =P. idag ska jag typ inte göra nått som jag vet om. kanske ska gå och bada eller träffa Eva kanske *-).
 
hm...vill ni höra nått kul??för nåra dar sen var det nån knasbollsom skicka en kebab med posten till min syster *asg*. om alla kunde ha sån humor skulle världen bli roligare =)
 bröl,jag är trött och kommer inte pånått att skriva. hadet <3

Kommentarer
Postat av: Louise

kebab med posten!?!!! fy fan va roligt! hahaha ha det så bra retsticka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback