Systra mi <3

hej hej,nu sitter jag här med min syster =). Innan idag var jag,tove och josse och bada i bergvik,vi simmade nästan till ensta men vi änd´rade oss när vi nästan var framme,så typiskt oss.
Igår var jag josse och tove vid garnudden och fika och elda på kvällen, det var mysigt. sen när vi badade så kom oskar adam och samueloch hälsade påmen en båt så dom fick äta upp resterna av fikat. efter så sov jag och josse hos tove.
Och idag skulle Lollo komma hem =D så hoppas att vi kanske kan träffas senare idag.jag har ju inte träffat henne på..öhm..jävligt länge iaf.
jag borde verkligen packa nu för jag och tove åker ju på måndag men jag pallar verkligen inte,jag trorjag väntar påmamma som kommer i morrn (?) så hon kan hjälpa mig (A). En hej då  två två hej hej då då tre tre tre hej hej hej då då då...xD

Kommentarer
Postat av: Tove

fyra fyra fyra fyra hej hej hej hej XD HAHAHA. Fett rolig lek :D :P Puss på dig fina tjej :D

Postat av: Louise

inte roligt lek, fett irriterande ju! haha iaf det är bra med coachande mammor typ när man ska packa och städa för då kan en göra själva packandet och den andra tänka. Allt blir så mycket enklare då när man slipper använda simultanförmågan. Känner att jag också behöver en coach just nu..ha det så bra

2006-07-29 @ 13:27:30
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback