tex-mex

Har just käkat lunch, en tex-mex panpizza riktigt gott faktiskt =)  Jag vaknade vid typ 8 för jag hade glömt att stänga dörren så solen lyste in, smart jag alltså! Annars har jag bara läst idag, Dan browns nya "gåtornas palats" den verkar  helt ok faktiskt. Igår var jag med lollo carro patrik mfl. först hängde vi i centrum =p sen åkte vi hem till Philip och kollade på "Det". Det var värsta slemmiga clownen men jag kollade bort när det var läskigt så det gick rätt bra att sova ändå, jag är så jävlamörkrädd =P. bläää det är så jävla varmt jag längtar till vintern! inte men ändå, hehe. mamma håller på att baka till sin 50 års fest (gammal!), jag borde få smaka lite nu tycker jag....men det lär jag ju knappast få, ond madre! aja nu ska jag..hm...det vette fan men hej då iaf =P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback