hej hej

i går var det avslutning,lite blandade känslor fan vad jag kommer sakna vår klass =( . på kvällen så var vi och grilla i kalleviken, det var ganska kul. jag tove lollo och josse badade och det var fett varmt.  sen tvingade jag dan och bada också, och idioten badade med jeansen på,smart! =P sen drack vissa lite för mycket och mådde inte så bra, och jag blev lite låg. oskar lär dig att hålla käften! sen gick jag hem och sov det var sååå skönt ^^. Idag så har jag inte gjort så mycket,typ sov till 12:30 sen låg jag och sega på sängen nästan hela dagen. men vid typ 6 så stack jag och bada med syster <3 men då hade det nästan blivit kallt ute så  det var inte så skönt. och nu sitter jag här och segar istället vilket jag nog kommer fortsätta med^^


Kommentarer
Postat av: Louise

haha ja dan är lite efter alltså!:P jag menar vad gör det om han har vita kalsonger? ingen lär ju klaga..det är skönt att sega men inte alltför mycket bara..kram på dig sötnos! yes jag är första att skriva här mohahaha suckers!

Postat av: Tove

bra att du skaffat blogg :D höll på å grav ihjäl mig när dan badade me jeans jävla pucko :P ha de bra gumms, kram å puss

2006-06-18 @ 17:06:38
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Tove

hha yeeah du har blogg :D vete inte vad jag ska skriva så jag skriver ingenting vikrigt .. är lite flummig nu pågrund av samuel :P puss

2006-06-18 @ 23:10:00
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback