idag

idag har jag nästan inte gjort någonting alls, nästan alla andra åkte till grönan men jag är inte så road av sånt där så jag stannade hemma. jag var lite med dan idag fast han var sjuk, kunde inte låta bli , så jag kommer väl bli sjuk jag med, men men det var trevligt =). när jag kom hem somnade jag en stund, har blivit jävligt trött av mig på sista tiden =P. sen har jag packat det sista och bakat en tåtbotten, smet är gott =P. Nu sitter jag här och läser en mobbad tidning och ska väl snart sova för jag ska upp ganska tidigt i morrn..
I morrn ska jag åka ut till mitt sommarställe,inte så kul för det finns inget att göra och så ska vi stanna i typ 2 veckor,vafan.kommer sakna min fina vänner <3 =( och min pojke <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Jag har kommit fram till att jag skulle vilja prova vara kille för jag vill veta hur det känns att bli slagen på pungen, har alltid undrat hur det känns *-) men det lär jag nog aldrig få veta...
 aja,jag kommer inte kunna sriva på ett tag men hadet kul, hejsvejs grusgrejs (seriöst uttryck =P)

Kommentarer
Postat av: Tove

2 veckor?!?!? Jag trodde bara du skulle va borta över midsommar :(

Postat av: Martina

amagad. 2 veckor, jag kmr sakna dej fett mkt. :(

2006-06-22 @ 12:44:42
URL: http://martiiina.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag kommer också sakna dig..vi kommer nog inte ses på hela sommaren..när du kommer tillbaka från landet är jag nog och seglar och när jag kommer hem därifrån så är du på husarö... men ajja det kanske är lika bra ...vi blir ju ändå bara sura på varandra

2006-06-22 @ 17:53:10
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback