ja du

idag har vart en trevlig dag än så länge =)  min mamma dn idioten väckte mig vid 7 och fråga var mina trasiga ridbyxor var, onödigt vafan =S men jag somna ingen tror jag och gick upp 12 istället och käka frukost,jammi macka är gotti =) sen satt jag vid datorn och blev terrad av toves ande,det var nog absolut inte lollo *host*, så jag gick över till tove, där var lollo martina josse och patrik också. vi(martina =P) bakade kanelbullar och negerdeg så jävla gott,och martina lollo och tove hoppade på studsmattan med en vattenspridare under, såg ganska mobbat ut =P och då ville jag ner och bada men det ville inte patrik och martina sådom stack hem, tråkmånsarna<3vi gick hem till adam och lånade hans badring, värsta stora ju och sen badade jag lolllo och tove,men inte josse den tönten vafan. en stund senare såg vi patrik åka iväg från bryggan, skumt..men sen ringde han och sa att han inte hade sett oss där när han letade efter oss,blind eller vad =S haha känn dig utskrattad kagis. sen gick vi hem till tove igen och drack cola och käka chips och så drog lollo hem. tove och jag satt och diskutera kukar med patrik det var jävligt kul " tänk om kuken var så här stor (en colaflaska) så man fick runka med två händer liksom" tove knappis xD. sen kom lollo tilbaka igen och klippte toves hår och patrik och jag stack hem för att käka. käkade lamm stek för fan tredje dagen i rad, ganska gott men iaf.  och nu ska jag ner till stationen och hänga med mina kompisar, vi äger fan på att döda tid. puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Äger på att döda tid hm bra uttryck...fan va lycklig jag blir när jag tänker på allt kul vi gör ihop

Postat av: Louise

vafan jag krev mer ju...här kommer fortsättningen.. vadå mobbat det var ju ascoolt med spridaren under eller iaf rätt roligt:) åh synd att jag missa det där om kukar verkade grymt roligt..jag kanske hänkar på ner till station såvida det inte blir efterrätt här hemma:P mmmaat

2006-06-19 @ 20:24:40
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback