som vanligt

fan! alltid när jag behöver prata med dig så kan jag inte,allt är bara så konstigt...
 
red på pelle idag, han har blivit mycket bättre nu så det känndes nästan synd att lämmna tillbaka honom ^^ sen var vi hemma hos johan och kolade på fotbollen, är inte särskilt intresserad men det var ganska kul ändå. alla typ dampa när sverige gjorde mål, folk är bra konstiga =P efter så "sjöng" madde och carro kareoke, dom höll nästan på att spräcka trummhinnorna på mig.när jag skulle gå hem höll jag som vanligt på att panika men sen kom patrik som en räddande ängel och skutsade mig =) och nu har jag  lyckats få datorn av min syrra (äntligen!) fast det är ändå ingen inne så jag ska väl sova snart istället, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Carro

så du kan sitta inne på ditt rum nu ? :D vi sjöng ju as bra ju :P värsta jlo rösterna ju =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback