trött...

idag var det varmt...vaknade ganska sent.gick upp och läka frukost och typ en halvtimme senare så käka jag lunch^^ jag älskar att äta! sen åkte jag syster och mamma till pelle (hästen),han ska åka hem till sin ägare på tisdag så jag ville säga hej då,,han är faktiskt ganska söt ändå =( men men. sen kom jag hem vid typ halv 6 och satte mig vid datorn  och snacka lite med Dan som just hade vaknat :Oseriös människa liksom =P men det var ganska tråkigt så  jag gick ner och mötte martina vid stationen och sen ringde vi typ resten av flocken. vi stod typ och hängde länge sen drog carro med min mobil,hehe, jag har såå bra koll på den =P men men..vi tänkte typ spela fotboll men det var typ ingen som orkade det så  vi hängde vid fotbollsplanen istället. jag gick typ hem när flocken skulle till bergvik och bada för det var kallt ute och nu sitter jag här och känner mig övegiven och lyssnar på kryptonite med 3 doors down gillar den för jag tänker alltid på dan när jag hör den,han är sååå jävla söt när han sjunger till den <3  blää jag "behöver" alltid snacka med dig när jag typ inte kan det, det är så  jobbigt =/ håller med dig patrik, tjejer är konstiga..
aja ha det alla människor, kommer inte på nått mer att skriva


Kommentarer
Postat av: Tove

oj, vad många "typ" :P .. måste ladda ner den där låten! Kram å puss love you!

Postat av: Klara

oj då,märkte inte att det var så många "typ" =P

2006-06-19 @ 00:25:17
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Louise

Åtta stycken "typ" är väl inte så farligt!?! hehe men det är ju ett bra ord typ...jaja pusshej!

2006-06-19 @ 00:30:19
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback