Älskar dig gumman =/

hejhej, igår hade vi temadag. var väl helt ok, lyssnade på nån föreläsning av Kurdman =P. sen var vi och kolla  på nån Shan Atci som tydligen allla visste vem det var utom jag^^ jag är alltid så jävla efter =P. sen så åkte jag hem  och lata mig vid datorn en stundoch efter det så   åkte jag till stallet och tog en sväng i mörkret, man blir fan sjösjuk utan lampa. sen så hade märta lagat nå köttfärsbiffar med ärtor i, ganska goda faktiskt. och så kollade jag på bonde söker fru och efter det Lost. efter det så hade jag tänkt sätta mig vid datorn en stund  men pappa kollade på film  så jag gick och la mig ist. Typiskt att Gustav va pigg  bara för att jag inte var där, det är säkert jag som tråkar ut honom så han blir trött*-)haha.

Så medans jag kolla på Tv så myste jag med Ninni.  Jag vet inte om  jag inbillar mig bara, men hon känndes så himla smal,man kände ryggraden och höftbenen(?) jätte mycket, jag är så himla rädd att hon ska bli som Inanna "/. Så jag var jätte lessen hela kvällen. Men mamma skulle försöka ringa vetrinären idag så vi kan kolla upp det innan det är försent. Jag Älskar henne så himla mycket,hon får inte dö.. ='(
Aja, hejdå,måste klä påmig till skolan eller nått

Kommentarer
Postat av: carro

nemen usch =/ Jag tror inte Ninni kommer dö !! hon kanske har lite komplex och ville banta ? :P okej skoj kanske är så bra nu ..
Pusss pusss

Postat av: Louie

Nej stackars ninen! Hoppas hon kryar på sig och att det inte är så farligt som du tror:( kram älskar dig

2006-11-16 @ 16:27:00
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Anonym

awh :( de kunde hänt en av mina istället. Inte för att jag hatar dom eller nåt men jag älskar inte mina kaniner :P Det gör inget om en dör fast alltså jag vill förstås inte att dom ska lida. Men hon kommer nog klara sig. Du vet Klara som du heter!! vafan jag är verkligen knäpp nu. Ursäkta mig. Men walla, hon kommer bli fett bra alltså. Kan du inte mata hon med grädde? hihi. Pusspuss

2006-11-16 @ 18:27:29
Postat av: Tove

ÄH CRAP! de där senaste va från mig, Tove :P

2006-11-16 @ 18:28:29
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback