Don't you cry tonight

Tjupp! Idag  var det skola igen,och jag lyckades glömma att det inte var nån datakunskap så jag åkte 2h förtidigt ='( . fett irriterande men jag pluggade lite historia istället vilket var ganska bra för vi har prov snart. så hade vi historia och typ antecknade hela lektionen,sen var det lunch typ pankakor och nån risröra. sen var det svenska, fan jag måste verkligen göra mina uppgifter =/gurgel..men vi tränade på att skriva inledningar och avslutningar eftersom vi ska göra redovisning snart ju,men det kan hon glömma =P haha jag kommer få IIIIIG!! ojoj Lennart skulle få en hjärtattack om han visste det ;). så var det sluut,måndagar är ganska sköna faktiskt. bussen var typ i tid också  så man hann med tåget utan att springa. så traskadee jag hem och jag haatar Rosstorpsbacken så jobbig. så satt jag vid datorn en stund och gjorde lite negerdeg,jammi. så åkte jag till stallet,prövade att rida med bett idag,det gick väl ganska bra. så har jag just käkat middag, typ kyckling med äckliga grönsaker och ris, ja gillar inte sånna där wookgrönsaker ^^. jahapp..i morrn börjar jag tidigt igen,hoppas jag är lika pigg som idag =P och hoppas de inte regnar för då blir man så blöt (borde få nobelpriset för den där slutsatsen x) ). aja ha det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du kan få godkänt i svenska så himla lätt så vfr inte bara göra dom där uppgifterna? :) Redovisningen kan du oxå göra om du bara försöker men jag tror ändå inte att du får Ig på kursen bara för att du missar en sak.. Det kommer gå super :) Puss älskar dig!

2006-11-06 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback