En dröm för oss som längtar efter nån som håller om oss hårt

Godmogon torsdag igen, det går nästan fort frammåt =D det är ju bara *går och kollar* 16 skoldagar inkl. idag !! det är ju inte alls mycket ju =)=)=)=)=).
Igår så var det onsdag. först hade vi gympa. först så skulle vi dansa typ nått bugg artat, tycker synd om killarna som måste hitta på allt, dansade lite med Kenneth(läraren) man blev typ snuuurrig x). sen gjorde vi typ jägarboll och dyl. asså det är aldrig nån som bryr sig om att försöka träffa mig, eller så ser dom mig inte bara =/ jag är för bra på att va osynlig.. sen hade vi kemi och jag gjorde G provet i Naturkunskap. Det gick väl inte så jätte bra för jag fick nästan panik, men jag klarade mig iaf. så var det lunch, nån god gryta med klyftpotatis. och så engelska, Jag haaatar lennart!! så franska prov, jag tror jag fixade mig ännu ett IG yey! måste ha missuppfattat vad man skulle plugga på :S. sist bild dårå, jag satt och kladdade hela lektionen, höll nästan på att missa bussen för jag glömde bort tiden^^. så på tåget fick jag typ "akut hungrig ont i magen" så jag var tvungen att lägga mig när jag kom hem och självklart så sommnade jag, skullle plugga ju =P. sen drog mamma med mig till stallet. vi klippte Prima och jag kan väl inte påstå att han blev snygg x) ojojoj, men bara det funkar så han inte blir heelt genomblöt av en vanlig ridtur så får han va ful då =P. sen så kollade jag på lost och nu måst jag vänta aas länge till  nästa program, hur ska jag överleva  ;) 
Igår så minns jag inte vad jag gjorde *-)
Nu så väntar jag på att skolan ska börja, eller väntar inte direkt dårå =P. Kollar på lite klipp ur filmen Lost and delirious. tycker den är fin, fast ingen annan skulle nog gilla den, jag har lite konstig smak  ^^. aja funderar på att försöka få kontakt med Gustav, han är online men säkert upptagen med att baka sin tårta,haha  ;) hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

16 skoldgar kvar! nej det är mycket! jag hade gjort upp mig någon slags illusion om att vi slutar snart... :( Var det en dator tårta han skulle baka?:P puss älskar dig gumman!!!

2006-11-30 @ 08:48:31
Postat av: Anonym

16 skoldgar kvar! nej det är mycket! jag hade gjort upp mig någon slags illusion om att vi slutar snart... :( Var det en dator tårta han skulle baka?:P puss älskar dig gumman!!!

2006-11-30 @ 08:48:32
Postat av: Louise

vaFAN :P

2006-11-30 @ 08:48:53
Postat av: Guzzy

yeay ! :D tårtan blev skitbra !! :D ermm behövde en motorsåg för att ta sig igenom tårtan men men .. ^^ min konstiga mentor tyckte det blev bra satt va fan xD

Förlåt att jag inte varit så himla "" Kontaktbar"" har typ inte kunnat komma över en dator ... :O konstig va ?!

2006-12-01 @ 08:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback