......

hejhej. idag har jag vart i skolan. gansk meningslös dag eftersom jag inte lärde mig ett skit. Lyckadse precis komma med bussen både dit och hem, kan dom inte lära sig att man inte kan ha en liten buss eller vad?? 

Igår så var jag hos vetrenären,  det gick inte så bra..kunde kanske vara tänderna men troligen inte, annars var det njurarna eller lever och då kunde man inte göra nått. Man kan eventuellt prova att söve henne och raspa tänerna men hon är så mager att det är stor risk att hon dör av narkosen i vilket fall =/. Så hon kommer att dö...

Ninni
ÄLSKAR DIG GUMMAN <3

Jahapp, ska väl till stallet snart och, undra om man kan drunkna i lera*-),  får ta och passa mig för säkerhets skull. hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

hon ser ju skittjock ut på den där bilden :S Hon kommer säkert klara sig :) "man måste ju vara lite positiv" :P Pusshejs

Postat av: Klara

Fast det där är en gammal bild tyvärr, när hon fortfarande hade tjockis rumpa =(

2006-11-21 @ 21:31:18
URL: http://Urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback