Hellow(een)

godmorgon =), vaknade för en stund sen och jag klarade att inte va sur(Y). I fredags så gjorde jag istortsett ingenting, jag var ganska låg. Annars hade jag tänkt träffa Max men jag funkar inge bra med folk när jag är på sånt humör. Kanske nästa helg istället. Igår så satt jag först och hade tråkigt vid datorn tills jag stack till Poodel och Louie ;). Vi satt vid datorn och käkade snabbmakaroner, det är gott. Sen så gick vi hem till Jalle och träffade Oskar, Jésus, Angel m fl. =) det ver mycket trevligt, fast jag tror jag spåra ur lite mot slutet ^^ men vemfan bryr sig =P. sen sov jag..och vaknade. i dag så ska typ grannarna komma på middag,trååkigt. måste dom ta min sista lovdag!? Urrk....jag vill inte ha skola i morrn =/ men jag har knappast nått val..så hejdå


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej stackars Jésus hon vill ju inte bli kallad det... men svårt att komma på nått passande namn ... det var trevligt igår iaf! du var så söt! vad hände i slutet? ajja puss på dig Clarénius!

Postat av: Tove

Haha Claréniuz ;D Spåra ur lite?! haha, jag spåra ur lite, du mycket :'D haha sötnows. Det var kul iaf, pusspuss älskar dig såå mkt, din pudel förallti(L)

2006-11-05 @ 14:32:23
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Guzzy

Jävlar låter som om ni har roligt där nere i rönninge xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback