I know how you feel inside

Godmorgon =). jag har trååkigt som omväxling ;).  Igår så var jag i skolan. Jag fick VG på historian =D=D trodde knappt jag skulle klara G ^^. så kommer jag hem och sa det till pappa. Han ba: aha..men det är ju bra det med..var det nån sånhär konstig fråga eller rättar han på nått  konstigt sätt? Jahapp tack pappa för att du är så stolt över mig! Sen så blev jag utkörd till stallet och tog en väldigt trevlig tur i kolmörkret och regn =P. så missade jag idol,kom hem och käka sen så sprutade vi nån proteinrik gegga i munnen på Ninni så hon ska bli tjockis igen, fast det gillade hon inte så hon spotta ut hälften på mig typ, så söt hon är =). så gick jag till Tove, Lollo  Carro Oskar och Adam var oxå där, sen kom patrik dan danne och hanna så vi gick till Danne ist. det är bra att va där för jag har så nära hem sen ;). det var trevligt där faktiskt. Så ringde Gustav mig och snackade med honom i ca 20 min^^. hoppas jag inte sa nått alltför knasigt, jag var inte så nykter då =). så stack alla utom jag, var typ kvar till 4 x).
Idag har jag typ inte gjort nått alls. har vart lite små bakis. snart ska vi väl mata Ninni med med gegga. tror vi skulle till Danne i kväll med..eller nått. aja hejdå 

Kommentarer
Postat av: Tove

gaah din pappa kan bilda team med min :P din mamma ringde hit imorse för att du kom hem så sent X'D vfr ringde hon just hit? haha. Pusspuss

Postat av: Louise

det låter inge vidare gulligt det där med geggan som hon spotta ut men sen har ju aldrig varit nån vidare djurmänniska... puss på dig sötis!

2006-11-19 @ 21:27:26
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Guzzy

Om det är någon som inte kommer ihåg något så vare jag ! :P jag minns inte äns att vi pratade ... ;/ och jag vet eller jag måste ha sagt något olämligt och det oroar mig xD

2006-11-20 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback