I really see you upside down

hejhej. Idag skulle vi simma men jag pallade inte, kände inte för bikini och så hittade jag inte ens dit ^^ så jag tog en sovmorgon. när jag kom till skolan hade ca 5 pers hunnit med bussen från badet och dom gick halvtimmestrafik så läraren ställde in lektionen. alltså hade jag kunnat börja 12 ist :@. jag blir så irriterad på sånt =P.sen efter lunch hade vi engelska,nån form av prov grej på boken som vi(skulle) läst tills idag, jag hade inte ens läst halva så det gick ju inte så bra vilket ledde till att jag fick 1h hål till. på franskan bestämde vi att ställa in lektionen på fredag, soovmorgon =). på bilden så hade min pärm försvunnit, ända tills jag hittade den, då var den ju inte försvunnen längre =D Jag borde få nobelpris för den där slutsatsen (Y). sen har jag vart hemma och inte gjort nått alls istortsett. lagade mat, ungsbakad falukorv med ris,blev ganska gott faktiskt( jag äger ju Guzzy i matlagning så det är inte så konstigt;) ) sen kollade jag på Lost och nu sitter jag här,borde plugga matte som alla andra verkar göra men jag pallar inte, om det är nått svårt så går han ändå igenom  det i morrn eller nått. åhh  i morrn börjar jag 12.15 =D=D särgay är på möte eller dyl. så ingen datorkunskap =). nä nu ska jag fixa lite gegga till Ninni =/ hejdå

Kommentarer
Postat av: Guzzy

Jag äger på att laga mat ;) kanske blir lite bränt då och då men men (a) jag fick ju MVG I hemkunskap kan det vara att jag ÄR bra eller bara för att jag smöra som fan för läraren? :]

Postat av: Tove

höhö vi ska oxå läsa nån störd bok på engelskan som vi har prov på nästa vecka å jag har inte ens börjat. JAG FATTAR INGENTING :| bajsa på engelska, sen i högskolan kommer ju alla böcker va på de :| Pusspuss

2006-11-23 @ 20:17:39
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Klara

Skulle nog tro att det var smöra, ingen kan väl motstå dig eller ;)

2006-11-23 @ 21:20:10
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Guzzy

:D hihi fast lite läskigt att en ermm ?? va kan hon va kanske 45 år att hon en hemkunskaps lärare faller för mig på de sättet :S xD

2006-11-24 @ 00:37:32
Postat av: Guzzy

Är det därför du alltid försöker bita mig klara? :O aha nu fattar jag du vill värkligen äta upp mig :O!

2006-11-24 @ 00:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback