I've been there before..

Godmorgon. Igår hade jag bara två lektioner värsta skönt, fast det var iofs 2h lunch emellan men iaf  =). sen åkte jag till stallet. red på volten en stund men sen kom nån annan och jag kan inte rida när nån annan rider där,  jag skämms så över att jag är så sugig på att rida ^^. Så jag åkte hem och käka middag ist. sen stack jag till Tove och kolla på idol, fan vad vi dregla  över Erik och Markus alltså x) sen gick vi ner till "centrum" och mötte lite andra. snacka lite med Max också, fast blev nästan mer förvirrad än innan =/. så gick vi till Danne och jag blev lite små påverkad genom tiggeri ;). Det är trevligt där tycker jag, fast hans morsa verkar va lite konstig,hon typ kom in och börja städa undan flaskorna x). Och Patrik var inte så glad, så jag försökte trösta honom,vet ju hur han känner sig =/. tillslut somna han medan han höll  om mig^^ det är det underbaraste som  finns, att sova med någon..
Idag så har jag bara suttit här och ätit  frukost och godis som jag fann =P snackar lite med folk,  och ag tror Guzzy har sommnat igen x), han kan inte ligga i sängen mer än 5 minn utan att somna (Y). sen ska jag till Gnesta, träffa nåra familjevänner, hoppas det blir trevligt. hejdå

Kommentarer
Postat av: Louie

men shiet va konstigt och pinsamt..haha asså det där med hans mamma..det var så sjukt kul att se idol! herregud det var ren lycka! :D pusspuss love you!

Postat av: Carru

ååhh Erik är jue så snygg :P hahah
jag vet liksom önskade att mian päron var likadana thahha x)

2006-11-25 @ 21:44:24
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback