Jag blundar i dimma

hejhejhejehjehekjrlshg. idag har jag haft historiaprov jippi!! tror jag fixa ett G iaf *-) jag kunde kungarna så 3p där ju =P. först skulle  vi ha daakunskap men särgay var sjuk och ingen kom och släppte in oss så alla utom jag och nåra till drog, vi gick och fixa nåra datorer ist x) så vi gjorde uppgifterna vi hade, jag känner mig lite plugg av mig^^. sen efter lunch hade vi svenska och pratade om typ Iliaden och odysséen. kunde vart intressant med en annan lärare =P men hon suuuger och har verkligen 0 respekt från klassen, när klockan är halv så reser sig alla bara och går innan hon hinner avsuta lektionen x).sen kom jag hem   och slöa en stund vid datorn och sen åkte jag och mamma ut till stallet. jag red en sväng i skogen det var skit mörkt men jag hade ju pannlampa och ett ton reflexer så det gick ganska bra. sen så har jag suttit och drukit lite te och myst,håller nog på att bli lite sjuk, irriterande faktiskt. så jag ska nog sova ganska snart och kanske ta och glömma bort Naturkunskapsprovet i morrn^^. natti =)


Kommentarer
Postat av: Tove

SÄRGAY! hahahah XD dagens skämt vafan. Jag vill oxå vara sjuk det är så mysigt (när man inte spyr eller kallsvettas dåra :)) pusspuss

Postat av: Louise

Heeeeej! Du var värsta söt i morse :D fast det är du iofs sig alltid men ..tycker lite synd om er lärare men är man mes kanske man inte ska vara lärare:p pusspuss

2006-11-15 @ 21:46:54
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback