Lay down your sweet and weary head

Hej!  idag har jag vart i skolan, det är konstigt för jag gillar nästan måndagar, eller kanske ogillar dom mindre =P. först hade vi datorkunskap vilket påminner mig om att jag ska ju plugga till provet. sen hade vi historia med praktikant kärringen. vi skulle gämföra två texter om slavhandeln men den ena va på engelska och jag är uuusel på engelska och fattat typ ingenting så jag kunde inte göra hennes jävla uppgift.har sån lust att kväva henne med uppgifts papperet x). sen var det lunch, pommesfrites och korv alt. markaronigegga, korvarna såg så  äckliga ut så jag käka makaronigegga ^^. så var det svenska och jag minns inte vad vi gjorde... bussen var sen som vanligt så jag missade tåget, jag hade säkert hunnit om  jag sprungit men jag är inte en sån som springer. Vill inte stressa för att komma hem 15 min tidigare =).  Igår gjorde jag inte nått alls istortsett. försökte plugga lite och har börjat på svenska boken vi ska läsa. sen basta jag med far min, var ganska skönt bortsett från att han höll på att kväva mig genom att hälla på aldeles för mycket vatten =P. aja nu ska jag göra data uppgifterna tror jag, hejdå

Kommentarer
Postat av: Carru

väsrta skönt att ha bastu hemma då kan man basta när man vill när man har vart ute i kalla höstvädret ..=)

Postat av: Tove

hah när jag åkte idag så var bussen bara en minut försenad :O blev helt chockad. Det var bara för att jag inte skulle med tåget säkert. jävlaskit att sånt där crap alltid händer :P aja, ha de bäst bejb, pusspuss

2006-11-27 @ 21:14:14
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback