Maby sing with me

Hejhej. idag har jag vaknat och  käkat frukost^^. sen så var jag duktig och gick me far min,ca 1 mil fick skavsår  dock men det var skönt att röra sig lite =). sen kom vi  hem och bada bastu, såå skönt och såå varmt höll på att bränna tårna av mig ^^. sen så käkade vi middag och nu sitter jag här...

Igår så pluggade jag faktiskt  historia *stolt*. eller jag hade en historiadisskution med pappa och jag kunde faktiskt endel,  får  hoppas att det räcker till i morrn då.. sen så käkade jag fläskpankaka och så gick jag till  lollo. eva och tove var också där. lollo hade klippt sig värsta coolt ju =) fan vad skönt det skulle va med kort hår egentligen*-). sen gjorde vi negerdeg och drack te och satt å chilla på hennes rum, sen så gick jag hem och satt vid datorn en stund. tjaa... det var nog allt^^ hejdå


Kommentarer
Postat av: Tove

Värsta far och dotter dagen ;D Låter mysigt. Pusspuss

Postat av: Louie

Ja eller hur! Åh kram på dig älskling! tack för att du tkr håret blev fint

2006-11-12 @ 20:59:53
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback