Morr...

hejhej! igår så hade vi gympa, vi hoppade hopprep och spelade bandy,och jag var tydligen bra på hopprep x) det känns som jag har lite udda talanger. sen på engelskan så håller alla på med nån redovisnings grej, utom jag för jag sitter bara och läser den är tråkiga boken ist. jag tror fan att jag har hammnat i trotsåldern igen, för jag vägrar typ att jobba i skolan numera, men kan knappt rå för det =/. på franskan så spelade vi upp dialoger och det är alltid lika kul, läraren tar typ med massa mössor och slipsar som man måste ha på sig för hon tycker att det blir roligare då ;) ganska skoj faktiskt. såpå bilden gjorde jag  en av uppgifterna för första gången,nästan lite stolt ;). sen så satt jag typ vid datorn till halv 1 :O. men hade en sån trevlig konversation med Gustav^^. idag så hade jag ju min sovmorgon, det är såå skönt. så   hade vi datorkunskap och jag börjar bli lite förvirrad för det är så himmla många grejer man kan göra i Excel, suck det är inte lätt när minnet inte är vad det borde^^. sen så var det lunch,typ soppa,sån där milanesesoppa(stavning?) som alla  gillar utom jag,den är äcklig ju, och nån gulachsoppa me massa paprika, så bröd fast det var för lite salt i.  och jag är så bra p att klaga. sen hade vi matte och hålller på med triognometri typ SIN,COS och TAN knapparna på miniräknaren, värsta fuligt. sen så fick jag sån där  jävla fucking magvärk :@ så jag skippa sista lektionerna och gick hem och sov. men nu så är det lite bättre så jag sitter och äter negerBOLLAR som märta har gjort, mycket goda  =). hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

åååh negerbollar fan vad sugen jag blev >

Postat av: X

Ditt liv fungerar ju skitbra , hoppas det går lika bra i fortsättningen, hej.

2006-11-09 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback