SNÖ!!

hejhej. idag har jag vart i stan med Lollo, och så träffade vi två muppar där också(Tove och Eva). det var ganska trevlig men jag är absolut ingen shopping människa^^ så jag pallade inte köpa nått. fast jag är i trängande behov av ett par skor..efter ett tag så började det snöa  =) värsta fint, det låg till och med kvar på marken...ett tag iaf sen blev det slask =/ och när vi skulle åka hem så var det feta kaoset med tågen så det tog nästan 2h hem :O fast det kunde ju vart värre =P. sen så gick vi och handlade jäst och socker typ och så gick vi hem till Eva. där käkade vi först sen så bakade vi bullar , värsta goda  =) och sen käkade vi upp nästan alla,drack te och kollade på "bonde söker fru". det var väldigt mysigt. så fick jag skjuts hem med lollos pappa så jag slapp iaf gå i snön =) så fick jag vänta på att anna skulle kolla klart på en film innan jag kunde sno datorn, men nu till slut är jag här^^..igen,haha. och nu har jag inget mer att skriva,hejdå


Kommentarer
Postat av: Eva

hur kan du inte gilla å shoppa?!hehe mm de va värsta mysigt, å de programet e ju kul ju =P.
kramar till muppen klara!

2006-11-04 @ 00:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback