26/10 =)

Idag är en bra dag för det är min födelsedag =D.  blev väckt med Ninen på sängen i morse, så söt <3 fick  en film av syrran " Dances with wolves", gammal och antagligen dålig enligt annat folk ;) men me like. sen fick jag en mp3, tänkte försöka förstå mig på den snart,lär nog inte gå så bra men iaf^^. och så ett presentkort på "vad jag önskar mig". vilken fantasi min mor har =P. så fick jag nästan bråttom till tåget men han ju igod tid ändå. så struntade bussen i oss,den stannade inte :@ så jag och Niko prommenerade till skolan och jag fick skavsår av mina för små skor =/ så jag missade början av  datakunskapen vilket resulterade i att jag inte fatta ett skit av uppgiften, så jag fixa nåra fina diagram istället. sen var det lunch, pannkakor och de var sååå mycket godare än på rönninge de gick tilloch med att äta hela så man slapp cutta bort 2/3 x). så hade vi matte och jag höll på att sommna vilket kanske inte var så smart eftersom jag inte gjort läxan han gick igenom^^. så  hade vi  svenska och jag var nästan påväg att dampa på  tanten, vi ska göra nån muntlig grej om grek gudar typ. så vi tränade på att stå rätt och prata, ÅÅHHHH jag gillar inte henne. så va det kemi labb,fick leka med "farliga" ämmnen ;) eller snarae etanol, aceton,  och cyklohexcid (stavning?).vi skulle ta en pinnegrej,gnida mot en pälsbit  och så föra den mot strålen av ämmnet ocm den böjde sig så var det nått specielt,minns inte vad^^. haha Ida råkade ta in pinnen i cyklo..greje, hon ba "den skulle ju inte bli  blöt va? så torka hon av den på tröjan xD smart alltså. sen åkte jag bussen och tåget var 1 min försenat så jag hann med när jag sprang, ajaj på mina fötter men vad gör man inte för att spara en kvart 8-). när jag kom hem hade jag fårr kort från morfar som hade planterat ett frukträd i himalaya åt mig x) han är skojjig, (max läs inte) och så hade jag fått rosor från Gustav,värsta gulligt =). nu sitter jag här medans Märta och pappa  far runtoch packar,  domska åka till turkiet om  ca 5 min, här är man ute i god tid ;)deras problem...nee, nu ska jag nog kolla på min film eller nått. och i morrn blir det LOV!!! jag kommer dö av chock över att få sova , hejdå =)


Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha, packar dom fem minuter innan dom ska åka? x) asså jag hänger inte med så mkt vad som händer i ditt liv nu förtiden :P Det var enklare när vi gick i samma klass alltså :O .. Jag visste inte att du å Gustav kände varann såväl? Har ni träffats?? :P Jag längtar som en galning till lovet! Sköönt de kommer bli. aja, Grattis igen bejbi ha de guld! Puss&kram

Postat av: Den nakna kocken

Grattis på födelsedagen, Klara.

2006-10-26 @ 21:56:04
Postat av: Den nakna kocken

Grattis på födelsedagen, klara.

2006-10-26 @ 22:49:06
Postat av: Frank Caste

..shot in the head, to show everyoneeee (8)

Spend a lifetime! you want it you got you feel it, try'in to understand! www.letssingit.com/stutterfly

2006-10-26 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback