Alla är normala tills man lär känna dem ;)

hej hej allihopa(alla typ 3 pers =P). idag så var det onsdag,eller det är det fortfarande men iaf. först hade vi gympa. vi hoppade trampet(stavning?) och det var kul. för en gångsskull så var jag bra på  gympan, för läraren fråga om jag var gammal gymnast x) den du carro.sen hade vi kemi prov,det gick inte lika bra men tror det gick bättre än väntat med tanke på att jag inte pluggat något alls^^, jag gick först av alla och jag ville inte va mobbad och käka själv så jag väntade på tove och hm..de andra..vi åt öhm..det minns jag inte nu,kanske återkommer^^. sen va det engelskaoch vi fick tillbaka all aeng proven,ganska okej,fick IG på halva förberedda provet men vag på de oförberedda 57 av 65 eler nått sånt,jag är stolt ;). sen slutade värsta många medans jag var mobbad för jag hsde TVÅ lektioner till. franska..vi spelade glosspelet,det är ganska kul faktiskt för man slipper ansträng sig så överdrivet. sen skulle jag ha bild men jag sket idet och gick hem istället för jag hade ändå inte fixat det där jag skulle göra, nått mobbat mönster men men. sen så höll Niko på att mobba mig på bussen för att jag skolka,jag har äntligen förstått var han bor, han bor i centrum i huset med stora blomman på. fett mobbat x). sen så har jag fettat mig och ätit negerdeg men vafan det är gott så alla nyttiga smalisar kan skita sig i näven =D. juste vi åt potatisgratäng med smörgås skinka till,lite små skumt.
nu är mi madre y mi hermana hos el caballo. och sen ska dom köpa pizza till middag,jammi appropå det skulla jag duka,men kan fixa det snart..kanske..muppelimupp =).jag är lite små snurr idag,haha ojojoj nån kanske hade spetsat mjölken xDeller antagligen inte men iaf.det är kaallt här, jag har sagt det förut men jag säger det igen,när tänker dom uppfinna datorvänliga vantar med värmeslingor! för jag menar HUR SVÅRT KAN DET VA??! men men om  världen vill fortsätt va elak så vafan. föresetn erkänna att rubriken stämmer =Pdet är ju faktiskt sant ju =D alla mina kompisar är ju mycket onormala <3<3  gullungar,får ta och hitta på nått i helgen=)
aja hej då=)

Kommentarer
Postat av: Louie

ja vem fan vill vara normal! du är man ju störd. Cool med gympan! respekt kvinnan! jag har ju alltid sagt att du är bättre på engelska än vad du tror det är ju oförberedda som räknas lixx you go girl! simma lugnt och bränn dig inte på bullarna i ugnen!

Postat av: Louise

"skita sig i näven" den var bra :D

2006-10-18 @ 20:13:51
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback