Banana

hejhej,godmorgon! igår så var det fredag tror jag,då var jag i skolan, hade franska, matte, kemi och historia.vi gjorde inget speciellt. sen va jag hos camilla med tove.och sen åkte jag hem.och så åkte jag till stallet, prima fick fnatt vid kossorna igen. sen så träffade jag Max,först var vi hemma hos mig och hade tråkigt,sen drog vi till gnesta och träffa nåra av hans polare.det var ganska trevligt faktiskt. sen när vi åkte hem så träffade vi daniel och nån av hans polare i södertälje hamn så vi hade sälskap på  tåget,och sen så träffade vi på oskar jalle  och dan i centrum men alla dro hem på  engång så.idag haar jag inte gjort så mycket, suttit har istortsett. läste Toves novell, den var värsta bra ju gumman =D<3. sen ska jag väl plugga eller nått..det känns som det är söndag idag,jag gillar inte söndagar =/ hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag trodde de va söndag när jag vakna idag!! :P

Postat av: carro

Vem gillar söndagar den bara ger ångest !! ^^

2006-10-22 @ 12:11:01
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback