Cok dum bre ;)

hej hej=). snart är det helk fett skönt. jag hade sovmorgon idag fett sköönt men jag fattar inte att jag alltid lyckas få bråttom =S klockan stod ju på 09.10 jätte länge och sen blev den helt plötsligt kvart över, den stod säkert still och hoppade fram sen bara för att jävlas. sen hade vi datorkunskap och jag FATTAR!! känn på den ni =D. sen va det lunch och vi åt jättestora korvar med potatismos. och efter det va det matte och vi fick tillbaka provet och jag fick mvg 33/37p. lite besviken faktiskt för jag missade 2p på jätte löjliga fel som jag borde haft rätt på, och nu kommer alla tycka jag är knäpp som klagar när det ändå va mvg men det är inte själva poöngen jag klagar över utan de fel jag gjorde,om ni fattar vad jag menar^^. sen va det svenska och jag hade inte skrivit läsloggen men skriver den sen..kanske..men jag va med och disskuterade böckerna iaf, och kom med mina ägande synpunkter som lärarna gillar =P. och efter det va det kemilabb och jag minns typ  inte vad vi gjorde *-) aja, sen åkta jag hem, en possitiv sak med torsdagarna är iaf att 747x går då så jag slipper gå ut till vägen, lat som man är då..och sen fick jag springa till  tåget så tar kanske ut sig får man hoppas ;). det var värsta fullt på tåget tills vi kom till tumba där alla gick av så det blev jätte få folk kvar,ingen vill åka längre ut mot landet xD. så gick  jag uppför alla jobbiga backar till mig och kom hem lika anndfådd som vanligt,jag borde verkligen skaffa mig lite bättre kondition så jag slipper andas ut njurarna genom halsen. sen käkade jag kyckling precis som jag gjorde igår och efter det "pluggade" jag lite, eller räknade ett mattetal och skrev en franska presentation på ca 4 rader =P vilket va min läxa,jag ska iofs läsa lite historia sen men det är väl trevligt med lite läsning innan sängdags,höhö(långben). hupphupp, igår va klassen och åt vårt pris från lidakampen på café hollywood på heron men jag pallade inte hänga på utan gick he och sov middag istället,jag är ju lite osocial av mig, men jag kan inte rå för det..och sen har jag fått en kuratortid på fredag men jag vet inte om jag vill gå...tänk omjag missar nått viktigt på historia lektionen,eller snarare så vet jag inte vad jag ska prata om^^ men men det löser sig nog. shit vad mörkt det är ute  =O det är det dumma med hösten att det blir så mörkt,men annar är det en ganska vacker årstid, jag ÄLSKAR höstfärgerna, allt gult,rött och oranget,hur fan stavar man till oranget det där ser fel ut^o) aja vem bryr sig,inte jag iaf =). nu ska jag nog ta en kopp gott ört te,hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

ooh va bra att du ska till Camilla hon e ybersnäll :D asså om du säger att det inte va du som valde att gå dit själv å därför inte vet vad du ska säga så kommer hon typ fråga lite saker åså ^^ Jag ska till hon på tiisdag :D Puss på rej

Postat av: carro

vi har oxå sån där läslogg fett jobbigt ^^.. håller med om höstens färger det är faan as snyggt , men mörkret usch =/ fast jag brukar glädja mej åt allt nytt höstmode som kommer x)

2006-10-13 @ 13:35:07
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback