Dam, I wish I was a lesbian!

hejhej,jag är trööött. igår så var jag först och istallet och red nästan vilse i snällskogen (Y) det är bara jag som kan lyckas med nåttt sånt, haha. sen så åkte jag hem och tog en skön dusch och lagade middag till mig och märta för mi padres är på landet. efter det så gick jag hem til tove och kollade pånån film,vet inte vad den hette och sen satt vi och en massa folk och dega os hennes moster. så gick jag hem och satt vid datorn istället,snakcade med gustav men jag var lite låg så han hade nog tråkigt^^. sen sov jag till halv 12 det var skönt,inte en enda jävel som väckte mig =D. så tittade jag påen film och åt frukost och godis =P"till varje pris" med Nicole Kidman, den va lite knäpp och jag hade redan sett slutet så..nu håller jag på  att klä på mig ridkläderna för jag ska ut på stubbåkern och rensa hjärnana^^.hm..föresten så skulle jag till kuratorn i fredags men jag gick aldrig,hoppas hon inte blev sur för att jag inte sa nått..*-) menmen aja,hejdå jag måste till bussen

Kommentarer
Postat av: Klara

Damn* som lollo var snäll och påpeka =)

Postat av: Louie

hehe jo jag är snäll(A) puss på dig göölunge

2006-10-17 @ 19:37:48
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback