I can't do much, but to be your true friend

hejhej, dettta har varit en ganska meningslös dag. har inte vart på nåt toppen humör direkt. det regnade så jag pallade inte springa *hostundanflykthost* så jag har suttit vid datorn i stort sett hela dagen^^. lyssnat på  musik, suttit på msn och andra lika sega saker. så har mamma suktat ihjäl mig när hon julbakat, hallå redan liksom :O, så just nu står det två av mina absoluta favorit chokladkakor på bordet och jag får inte ta!! :'( jag kommer råka gå i  sömnen i natt =P. så har jag myst endel med ninen, jag gillar inte att hon är så smal,är rädd att hon ska bli som Nannen =/. sen har jag nästan lyssnat sönder en låt som jag är lite små kär i för tillfället Good night sweet girl - Ghost of the robot . den är så fin =). aja hejdå och tänk på att va snälla mot korna så de inte blir tjuriga ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas att det snöar tills imorgon! sjukt kul!... okej det kasnke är olika reklamer vid olika tidpunkter (reklamen efter senaste inlägget) men just nu är det en reklam om farsdag och att man ska skicka en nalle till present. En nalle? tror dom ärligt talat att någons pappa vill ha en nalle? inte min iaf ..dåligt.. jaja ses imorgon strumpan!

Postat av: Guzzy

om jag va pappa skulle jag bli glad för en nalle dom är fett balla jö!

2006-11-01 @ 00:08:29
Postat av: Klara

Men du är knäpp Guzzy =D fast på ett gulligt sätt ;)

2006-11-01 @ 00:32:07
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: guzzy

damn xD

2006-11-01 @ 04:00:03
Postat av: Guzzy

damn xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback