Jag hatar att hitta på en rubrik ^^

Happ =) idag så var jag i skolan, missade nästan bussen fast tåget va i tid =S skumt, men jag han iaf.först var det matte, det gick ganska bra, håller på med klot och rätblock mm.och läraren kunde  inte rita ett prisma ^o) och så fick han för såg att om man vecklar ut mantelytan på en kon så blir det en rektangel x) och han ska va lärare. sen hade vi engelska och vi skulle ha läst 44 sidor i en bok på engelska och så skulle man jobba 2 och 2 och svara på frågor om texten, varken jag eller ante hade läst det så det gick väl lagom bra^^. sen var det språk och jag umgicks med Niko, han är kul. så gick vi  och käka med tove och de andra, det var "fisk bali formidable" och "färgglad korvpanna", visst låter det gott ;) sen så hade vi naturkunskap och vi räknade bakterie och mögelprickarna i våra bakterieodlingar, var fler på utsidan av fönstren än på insidan. Tove jag tror jag kan ditt schema på  tisdagar :P enelska, bild, lunch, mentorstid, kemi, svenska, kemilabb! haha x) . sen när jag skulle hem så  regnade det mycket,jag var ju så smart att jag hade parably,men tyvärr hjälper det inte mot trasiga skor =/ så jag blev dyngsur om fötterna,missade tåget också. men var lat när jag kom hem och tog bussen upp till skolan för jag pallade inte gå =P. sen gick jag och la mig för jag var sketa trött,hade bokstavligt talat haft svårt att ha ögonen öpna på sista lektionen, så jag vakna igen för en stund sen. men nu ska jag och pappa,som försöker mäklafred, kolla på nån film,hejdå!


Kommentarer
Postat av: Tove

haha mäkla fred x) that was kind of roligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback