Jupp..

Hej hej...jag vet inte vad jag ska skriva..igår  kväll gjorde jag inte så mycket, satt mest och snakcade med Gustav (lollos kompis). sen sov jag..sen idag så gick jag upp,käka frukost vid datorn, sen somna jag med ninen,sen gick jag till datorn,sen sov jag lite till och nu sitter jag vid datorn =P. har just blivit dissad av Max, ibland blir jag irriterad på honom =/. men men så kan det gå. anna stack i morse,en hel månad utan henne =D. jag har tråkigt..så jag får sitta och glo på mina får som jag fick ab gustav,dom hoppar runt på skärmen och är söta =). fast det bllir oxå  lite tråkigt i längden..jag får hosta lite istället, woho! jagär halv sjuk, iriterande. jag vill äta, det fanns typ inget bröd till frukosten så,fats kom just på att jag har ju ätit,smart jag, vilket underbarat minne jag har men får skylla på att det går i  släkten ^^.nu tappade jag helt lusten att sitta här, jag blev låg,hejdå

Kommentarer
Postat av: carro

det verkar som en trevlig morgon för dig lr dag wtf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback