Lov =)

hejhej, igår blev det lov!! så jävla skönt =D. var hemma från skolan igår,hade haft ont i magen på tordagskväll så på fredagen kom mamma in vid 7 och fråga om hon skulle sjukanmäla mig, jag menar vad svarar man när man knappt har vaknat x). så  jag lata mig vid datorn hela dagen,sen åkte jag ut till stallet och skulle  rida,det gick inte så bra, det var kallt blåsigt blött och mörkt,jag höll på att villa bort mig i skogen. Jag är ju mörkrädd också så jag red skitkort^^. sen käka jag födelsedags middag med mamma, kött med klyftpotatis och café de paris sås,  sen daimtårta till efterrätt,mycket gott =). sen satt jag resten av natten vid datorn och snacka med folk. idag blev jag väckt vid halv 12 och utkörd till stallet igen. red vilse iskogen idag och hammna typ i ett kärr^^jag är så duktig och prima blev skitirriterad, sen hade jag glömt bussgrej så jag fick vänta 2h på sjutss(hur fan stavas det?). sen hade  anna komit hem från spanien och jag fick en halv mugg i present x). så har jag duschat...ikväll vill jag hitta på nått..får hopppas att nån annan också vill ;). men aja hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vill! :D .. asså en halv mugg? :S va den trasig eller? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback