mimimi

hejhej =). jag kom hem för en liten stund sen,gud vad jag gillar måndagar (att de är korta alltså). sitter och äter mellis, vaniljsås xD. det är gott ju^^. igår var jag med eva och tove, först var vi och fika på kaffestugan, stolarna var värsta låga ju och wienerbrödet var litet, men gott ändå, och jag fick värsta minnena om när vi brukade käka wienerbröd och coola till lunch =P. sen så ögonshoppade vi på konsum, och hyrde Ice Age 2 som vi gick till tove och kolla på  =) den ganska bra, särskilt den där lilla ekorrliknande saken, den är sååå söt att jag nästan blir kär <3 =D. sen myste vi på toves rum med massa ljus och james blunt, det var mycket mysigt. sen kom jag hem och plugga lite historia, och så bråkade jag med pappa vilket slutade med att jag spydde upp hans mat, jag är sååå normal alltså ^^. sen läste jag historian igen medan jag myste med Ninni, hon är nästan lite små lik den lilla saken i Ice Age x) <3<3. sen sov jag och det var fett skönt..ända tills väckarklockan ringde för då var det inte skönt längre =/ så pallrade jag mig upp   med hjälp av tanken på att det är vekcn innan lovet =P läste jag historian  igen och så fick jag bråttom till tåget men jag hann iaf, så läste jag historian ännu en gång  =P och så hade vi datorkunskap,  och jag har ju missat det två senaste lektionerna fattade jag inte så mycket och är lite efter men vem bryr sig, sergej skrattar ju ändå bara åt mig, jag har alltid undrat varför folk skrattar år mig =S jag är ju inte direkt rolig. sen hade vi historia och vi hade inget läxföhör så det kändes ganska onödigt med mitt pluggande men jag får väl igen det på provet =) vi skulle lära oss kungarna efter gustav vasa iaf, dom lärde jag mig i 3:an kanske,vilket liv jag hade då alltså som tyckte det var kul x) och jag har tyvärr glömt ganska många nu så.. menmen sen käkade jag potatisbullar med bacon jag gillar potaisbullar, vilket är ganska konstigt eftersom jag verkligen hatade det förut, men jag har väl mognat med tiden coh insett vilken god mat det är^^. såvar det sista lektionen svenska, lika tråkigt som alltid,vi ska ha ett muntligt framträdenade om nått snart så vi paratde om det, typ vad det värsta som kunde hända när man prata var, enligt killarna var det om man hade mjukisbyxor och fick bånge,haha x). så slutade jag trallalala (8) och blev dyngsur om  fötterna på vägen hem eftersom om nångon ´kunnat undgå det så har jag ålunder skon =P. så nu sitter jag här med min vaniljsås och har det trevligt innan jag ska ut och ha det mysigt i stallet (Y) av någon anledning så längtar jag inte dit^^ aja hejhej dådåd påpå erer


Kommentarer
Postat av: Tove

Önskar jag oxå kunde spy.. lär mig :P

Postat av: carro

men hallå? det är jue bara att stoppa fingrarna i halsen om det inte funkar så at en tandborste :P
okeej men gör inte dett nu bara när ni är fulla :P

2006-10-23 @ 20:38:41
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback