söndag

godmorgon. idag är det söndag,men det gör ju inget eftersom det inte är skola i morrn =D sköönt som fan. igår var jag hos carro med tove lollo josse oskar och samuel. det var trevligt vi satt och umgicks mest bara. sen drog lollo hem =/ det var tråkigt, men du verkade ha tråkigt där  ändå så.. sen så började folk må lite obra så vi var tvungna att gå ut ist så carro kunde sova så vi gick runt litegrand,och då mådde jag inte så jätte bra^^  men så gick jag hem och satte mig vid datorn ist och efter en stund  kom mamma  hem:O hoppas jag inte luktade =/ men men. jag satt och snacka med gustav tills jag mådde bra sen  sov jag. idag har jag typ inte gjort nått allt,kollat lite på tv och så..har ganska tråkigt nu..aja hejhej

Kommentarer
Postat av: Drog en kommentar före Tove

Koolers

2006-10-29 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback