Sparrow ftw! =)

hej hej =).idag så har jag först gått upp, mjölken var slut så jag blev lite sur, sen tog jag en sköön dusch och så satt jag vid datorn. sen så åkte jag och träffa Gustav i stan. jag hittade honom fastän han suger som infångare ;). så gick vi och kolla på Pirates 2, den var väl ganska bra men sämmre än första, lite överdriven och snurrig. fast Depp är så grym så det gör inget  =P. sen så åkte jag hem igen,  jag hatar verkligen att gå snobbrännan när det är mörkt =/. så när jag kom hem så väntade en pizza på mig =) en olyckshändelse egentligen, de hade tänkt skita i mig =P, men dom hade hört fel när dom beställde och råka göra en extra som de fick,haha, tur för mig =P. så nu sitter  jag här igen som  omväxling^^. borde följa lollos exempel och springa lite i morrn kanske..om jag pallar. jag kan faktiskt inte (?) rå för att jag är lat! hm..blee måste tigga lite mer musik,håller på att lyssna sönder alla mina låtar...menmen hej dåe

Kommentarer
Postat av: Gustav Rydback

va fan när jag la på mobilen så sa du att du gick av tåget :P pang så stog du precis framför mig.

super girl!

2006-10-31 @ 01:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback