Yargh!

hej hej,jag är hungrig..tove var så vänlig att påmnna mig om att det var 6 dagar sen jag skrev^^ . tappade lusten efter att vtå långa inlägg försvunnit =P. idag var det måndag,eller det är ju fortfarande,men skolan menar jag. först hade vi datorkunskap och det gick ganska bra, fattade nästan =). sen hade vi historia  och vi kollade ca 15 min i början på  två olika filmer, det är fett störande för det började just hända nått..sen hade Martin ett litet samtal med mig om  min studiemotovation som inte är så jätte stor, men jag ska försöka lite mer nu iaf^^. fatsre det var det lunch, köttbullar eller spenatlasange och det kändes som jag var ensam i  hela matsalen med min lasange x) det var faktiskt god ju! och jag menar inte god jul fast det snaaaart är jul. men först är det min födelsedag,måste komma på nått att önska mig,jag hatar att komma på saker att önska mig =P. i  lördegs red jag med tove och alex,det var lite skoj att galoppa på remsorna. sen igår så träffade vi konfa gruppen igen och vi hade gudstjänst i kykan, det var ganska trevligt och mankan åkte sparkcykel i kyrkan, kan är knasig. sen fika vi och åkte hem  igen. efter det skulle jag egentligen plugga men vafan jag pallade inte vilket jag nog inte gör idag heller...eller jag MÅSTE!!!  matte prov på onsdag =/ och engelsa prov uppsatas, fast jag lär nog inte skriva nått ändå..oj juste bokgrejen oxå,herregud =P. men nu tar jag det lugnt,lyssnar på popcorn och pratar med gustavs vägskylt, eller nu kom gustav tillbaka ist =) så nu slutar jag,hejdå

Kommentarer
Postat av: Tove

lyssna på popcorn? asså ere typ en låt/grupp eller lyssnar du när popcornen poppas? :P

Postat av: carro

det finns en låt som heter popcorn :P den har jag hhaha x)

2006-10-10 @ 14:41:30
Postat av: Louise

dutt dutt dutt dutt ditt datt daah så går popcorn låten:P skit bra

2006-10-10 @ 20:49:04
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback