Fuck the world

hejhej igen,idag är det...söndag,fan oxå,i morrn är det skola igen.shit oxå måste läsa på historian =/ alla vi som hatar skolan klappar nu *klapp gånger 100000000000000000000000000000*. idag har jag mest slöat,kollade på  en film och myste lite med ninen. anna åkte till skolan för nåra timmar sen,skönt som fan^^. så nu har jag ännu en annafri vecka, men jag har kommit fram till att hon tar studenten i april  :O och kommer va hemma från det :'(. jag älskar att klaga^^.. åhh nu är det så fin måne igen,helt gul och stor..somen ost x). jag sitter och snackar med oskar,han håller som vanligt på att skryta om vad han har druckigt =Pnaaaw vår lilla oskar <3.mamma far runt som en yr höna i köket och bakar och planerar en massa konstiga saker till hennes fest på lördag(tror jag). vi ska va i folketshus haha,jag tror inte jag har vart där inne nån gång.
lyssnar på "come what may" från moulin rouge,jag blir sugen på att se filem nu..blääää,den är så fin, " the greatest thing you'll ever learn is  just to love and be loved in return", om det endå kunde va så.."suddenly my life dosen't seem such a waste",och nu blir jag värsta..konstig =Phaha herregud jag ska nog hålla mig till flummet. nu börjar märta tjata om datorn,den lilla egotrippade ungen <3<3 nu blev jag sugen på morötter,det ligger en påse påbordet,men sånna är inge goda,det ska va stallmorötter,jammi. juste på tisdag kommer prima men jag kommer inte få rida nått i början,fast det gör desamma,han har säkert damp ändå =P. snart ska jag gå och sova tror jag^^ man måste ju orka upp i morrn..sova  i min svinkalla säng,måste ta och byta till mitt duntäcke om jag hittar det,jag älskar mitt duntäcke =). asså jag fattar inte,det har ju blivit skit kallt på sistone :O jag fryser hela tiden(fast jag inte har dåligt blodcirkulation,lollo =P),måste plocka fram overallen x),det va ju värsta skönt med overall men slapp frysa och få snö innanför.det var såmycket kul när man var liten.minns att han hade regnbyxorna fast på stövlarna,som en brandman brukade vi säga =) nostalgi..nä nu måste jag överlämmna datorn till märta,godnatt

Kommentarer
Postat av: Louise

noo hata skolan jag vill vara barn igen! idag ska två läxor vara inlämnade och jag har inte gjort en enda av dem! fy fan

2006-09-11 @ 08:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback